2 Ağustos 2009 Pazar

The Twilight Saga:New Moon'un Dikizci Gammazları


Ziyadesiyle büyük bir kız grubu(içlerinde ben de varım elbette) göz bayramı için hazırlanıyor. Malum 20 kasım Alacakaranlık serisi için büyük günlerden biri. imdb.com'un yalancısıyım, dünyayla aynı anda Türkiye'de de gösterime girecek. Ama beni asıl ilgilendiren o değil. Sneak peek kavramını nasıl çevirsem bilemedim, ortaya karışık şekilde dikizci gammaz diye çevirdim ki o da filmden çıtırdatılmalık sahneler oluyor. Söz konusu dikizci gammazların kalitesi kötü, sinemadan çekmişler. Asıl komik tarafı ise kızların çığlıkları:) Filmden çok tişörtü çıkan Jacob(Taylor Lautner) ve yarı çıplak Edward'ı(Robert Pattinson) dikizlemeleri bir yana bir de çığlık çığlığa bağrıyorlar:D Kısacası yapım şirketi bize "Ey bacılar gözünüze bayram yaptırmaya geliyoruz" diyorlar. Söz konusu dikizcileri bir ve iki olarak izleyebilirsiniz. Hatta femme fatale olmaya çalışıp bir bok beceremeyen Kristen Stewart'ı da(bak Bella demiyorum çünkü vurgu yapmaya çalıştığım kızın boktan oyunculuğu) fragmandan dikizleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder