31 Ağustos 2009 Pazartesi

televizyon hafızası

canan okulu bitirememiş bir türlü, yarın maaşsız iş var güç var, ev tadilat ayağına almış başını gidiyor, zilyon zamandır arkadaşlarımı arayamıyorum bile, vefasız oldum çıktım ama gece yarısı zihnimi deşen bir meraka dur diyemedim. kanal dnin tanıtım videoları gözüne çarpan var mı? hani her sene başka bir şey yapıyorlar... merakı sınır tanımaz gazeteci(!) canan oturdu üşenmedi araştırdı ve 4 senenin tanıtım filmilerini buldu. bu sene tema orkestraydı. cümbür cemaat türk marşını yorumladırlar ama tabii ki kimse ensturman nasıl çalınır göstermemiş oyunculara. hele o kemanlar almış başını gidiyor. her neyse benim favorim kanal d hazırlık kampı. izlerseniz özellikle pakize suda-müge anlı(tee magazinci olduğu zamanlar) kısmına dikkat etmenizi öneririm, talat bulutla pakize suda diyoloğuna her seferinde kopuyorum. kadın doğal yetenek:) bir de 2006-2007 döneminin kanal d mutfak temalı reklamı var, o da orkestradan iyi...galiba içlerinde en berbatı orkestra. çünkü geçen senekinde kanal dnin dizi, show elemanları değil ayşe teyze, fatma amca tadında bir filmi var ki o da gayet eğlenceli. ha bir de bunların en eskisi toplaşıp şarkı söyledikleri vardı, onu bulamadım. "sabahlarııııım gecem hayalleriiiiim eğlencem her yeni rüyaaa kanal deeeee" diye bir şarkısı vardı. 2008-2009 yeni yayın dönemininkileri de 1. bölüm, 2.bölüm, 3. bölümde olarak izleyebilirsiniz. ünlü şahsiyet getiremedik diye 3 bölüm çektiler sanırım.

otu boku unuturum ama iş televizyona gelince korkunç bir hafızam var. bana senelerce tv gayd demelerine şaşmamalı.

evet, merak etmiş olan varsa ahanda gazetecilik görevimi icra ettim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder