3 Şubat 2010 Çarşamba

Bu Kalp Seni Unutur mu

Taze taze, mis mis kritik... Dizinin son sahnesi henüz başlamadı, reklamın bitmesine bir-iki dakika var. Ailecek dizideki en beğendiğimiz oyuncuyu açıklıyorum: Yalçın'ı oynatan Tansel Öngel! Ama nasıl bir beğenmek. Annemle beraber büyük bir zevkle ve ağız dolusu küfrediyoruz Yalçın'a. Pezevenkler, piçler, şerefsizler havada uçuşuyor. Aha şimdi bitti dizi bir kez daha ben şerefsizi patlattım, babamdan da bir gebermedi geldi. Anlatmak istediğim nasıl bir oynuyorsa valla sürekli küfür halindeyiz. Resmen kendi çocuğu olmayan Ali'ye tiksinerek ve burnunun üstünde bok varmışçasına bakıyor. Çocuğa bir ilgi göstermeyişi var, küfrü hak ediyor ama! Aa bak sinir geldi, Yalçın Gece'nin velayetini de aldı, bir de göstermeyeceğini ima etti Cemile'ye. Pezevenk seni! Küçücük çocuk anasında ayrılır mı, yatacak yerin yok şerefsiz!

4 yorum:

  1. Tam geldim Canan yazmıyorusn yine bik bik edeceğimdim.İki güncelleme ile karşılaştım ama sanki 24 ocakta ben seni bir kontrol ettim diye hatırlıyorum etmemişim zahar :p Bu diziyide izlemiyorum.

    YanıtlaSil
  2. ahahahahaahhahaahhaahhaah ahhahaha zubudahahahaa azuhazuha :D çok merak ettim diziyi ya.

    YanıtlaSil
  3. doğru tespit:) 24 ocakta yazdım o yazıyı ama götümün üşengeçliğinden ancak fotoğraf yerleştirip koyabildim:)

    YanıtlaSil
  4. gulüm kesinlikle tavsiye ederim, günün stresini yalçına küfrederken atabilirsin:) daha doğrusu hatırla sevgiliyi izleyip beğendiysen bunu beğenirsin ki dizinin bir artısı var: vik vik ağlayan beren saat yok ahuhaha

    YanıtlaSil