4 Mayıs 2009 Pazartesi

He's Just Not That Into You/Erkekler Ne Söyler Kadınlar Ne Anlar


Kendimi bildim bileli bir romantikkomediseverim. En ziptirik filmleri bile sırıtık bir yüz ifadesiyle seyrebilecek kadar cins-i latifim:) Burun kıvıran herkese "seviyorum işte, var mı diyeceğin..."şarkısıyla seslenmek istiyorum(çok arebeskleştim bugünlerde. şarkı gönderiyorum mesaj kaygılı paso, üstelik en fantezisinden. buradan mersindeki akrabalarıma, trabzondaki dostlarıma, göztepedeki iş arkadaşalarıma çok selam ederim...). Her neyse nerde kalmış idim; seviyorum romantik komedileri vesselam.

Romantik komediler arasında bir yere koyacaksam eğer benim tepe noktam olan When Harry Met Sally kadar iyi değil, ama kötü de değil. Aksine neredeyse durup durup tekrar izlenebilecek sahneleri var. Özellikle kadınların o takıntılı ve ayrıntıcı hali nedense çok tanıdık geldi:)Durup durup mesajları,e-mailleri kontrol etmeler; hoşlanıp hoşlanmadığına dair işaretleri okumaya çalışmalar...Ayrıca erkeklerin sığlıkları üzerine bir demet parodi.Allah herkese bir adet Alex versin diyor başka bir şey demiyorum. Ama sevgili açısından değil. Seneler senesi savunuyorum ki erkek görüşü iyidir. Kızların görüşü genelde daha taraflı oluyor. Genelde karşısındakini sakinleştirmeye çalışan, pozitif yaklaşımda oluyor kızlar. Erkekler biraz daha rasyonel yaklaşıyor olaylara. Sonra erkek cinsinden bir adet iyi arkadaş dediğim zaman bir kısım kız cinsi itiraz ediyor. Neymiş efendim ne gerek varmış, erkekten arkadaş olmazmış, çok istiyorsam bir sevgili bulaymışım vs. Tamam, erkekten hakikaten çok iyi arkadaş olmuyor, kanka ayağı göt ayağı demiş bilge kişinin biri. Ama yine de fikrine başvurulacak bir erkek arkadaş iyidir ya. Gerçi filmin geldiği yer neresi diye sorarsanız, özetle kanka ayağı göt ayağı:)

Kadro kalabalık, ortalık kadın-erkek ilişkilerinden sorunlu bir ordu insan arasında geçiyor. Kalabalık olması filmin akışı açısından iyi geliyor bir süre sonra. Çünkü tek çifte kitlenseydi muhtemelen benim gibi bir manyak bile sıkılacaktı:) Seyretmek isteyen bayanlar olursa kız kıza gidilmesi tavsiye edilir; rahat rahat kıkırdamak ve yanınızda öfleyen bir adamın varlığından gerilmemek için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder