28 Mart 2015 Cumartesi

Naeildo Kantabille - Cantabile Tomorrow / Bu Daha Başlangıç!


ve canan geri döner! hem de kore dizisiyle! valla iki bölüm bile bitmedi ama dayanamayacağım a dostlar! diziye diyebileceğim tek bir şey var: ay sen ne güzel şeysin öyle!

valla şaka maka beni yataklara düşüren sancıma teşekkür etmek geliyor içimden... dedim ki acaba bir coffee prince mi açsam, yoksa tutsam yeni diziye mi başlasam hazır yatıyorken. maceracı ruhum tuttu ve tuttum, izlediğim sitenin fikrine güveneyim dedim. iyi de etmişim, allah razı olsun. valla dizi bir sevimli çıktı, bir şeker çıktı ki sormayın.

henüz yorum yazacak kıvamda değilim haliyle ama kabaca özet vereyim, konservatuvar öğrencilerinin arasında geçen aşk hikayesi... haliyle kafamda da hikayeye dair bir sürü soru var ama oyunculuklar güzel (bir-iki blog yazısı okudum az önce, shim eyun-kyung'un -esas kız- oyunculuğunu abartılı bulup halt etmişler. kore dizisinin olayı bu, daha anlamadıysanız diyecek lafım yok.), karakterler çok sempatik ve tramvatik mevzular merak uyandırıcı... "sen ne ayaksın koçum?" dediğim bir-iki karakter var, bakalım hikayelerini anlatacaklar mı?

içimden bir ses coffee prince'den sonra listemde ikinci sıraya oturacak diyor. bakalım, göreceğiz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder