6 Ağustos 2011 Cumartesi

One Day


Bu filmi bekliyorum, tee çekimlerinden beri bekliyorum hem de... Romanını okudum, bayıldım, tavsiye ettim, hala da ediyorum. Okuyun, okutun. Hiçbir şeyi değil de yılların insanın üzerinde nasıl değiştirici bir etkisi olduğunu görmek için bile okuyun. Hayat nasıl tükürdüğünü yalatıyor görmek için okuyun. Bak şimdi bir daha okuyasım geldi:) Sadece bu yüzden değil elbet, romanın aynı zamanda 20 yıllık bir popüler kültür geçidi olmak gibi bir durumu vardı, eminim filmde daha eğlenceli olmuştur. Gerçi uyarlama filan derken film hakikaten çok fena çıkabilir, rezil edilen kitaplar çok var. Göze alıyorum, Anne Hathaway kalitesiz yapımda oynamaz hacı diyorum bir yandan ama belli de olmaz. 19 Ağustosta Amerika'da vizyona giriyor, bizde ne zaman gireceği meçhullerde(ey dağıtımcılar duyun sesimi!). Aşağı filmin eğlenceli bir uygulamasını gömdüm, bir süre orada takılabilir. Filmin gösterime girmesinden sonra net çalışacağını sanmıyorum. Bunun yanında uzun süredir gördüğüm en çarpıcı film afişlerinden biriyle ahanda buyrun filmin fragmanı:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder