8 Ocak 2011 Cumartesi

Bosch reklamları

Bilin bakalım gece gece neye sardım:) Sınav var ya illa bir şeye saracağım, rahat edemem yoksa... Böyle erkek nere memlekette imansız Bosch! Gerçi sadece erkekler değil, nasıl perfekto bir insan manzarası çıkardılarsa her reklamı ağzım açık izliyorum ki zaten memleketin dişilerine oynamakla meşguller. Yaratıcı gruba Allah tepenizden baksın, kaç kızın ahını aldınız biliyonuz mu diyorum sadece. Ha bir de belirli bir kurgu içinde seyrederseniz fantastik bir romantik komedi çıkıyor ortaya.

Aşama 1:


Bosch reklam | video.mynet.com



Aşama 2:



Aşama 3:


Bosch ütü reklam
Yükleyen OlcaytoCengiz. - TV dizilerini ve programlarını online izleyin.

Aşama 4(kurban olsunlar sanaaaa, bunu bana diyecek erkek bul imansız bosch!):


Murat Yıldırım ve Mine Tugay Reklamları
Yükleyen tumbavolkia. - Filmler ve diziler Dailymotion'da

Aşama 5:

BOSCH - Beyler from KALA FILM on Vimeo.



Aşama 6:



Aşama 7:

BOSCH - Baba & Oğul from KALA FILM on Vimeo.



Aşama 8:

BOSCH - Yıldönümü from KALA FILM on Vimeo.



Ay yeter ağliiiiciğim şimcik:) Görüldüğü üzere hep kadınların duygusallığı üzerine çalışılıyor:D Ama olmaz ki bu kadarı da yapılmaz ki! Bosch reklam ekibinin çöpçatan takımına dönüştürülmesini isteyen 1000 kadın bulabilirm:P

3 yorum:

  1. Kamu bimarına canan devay-ı dert der ihsan niçun klmaz bana derman? Beni bimar sanmaz mı? :)

    Neredesin demiyorum bellki gözden çıkardın sen blogu :( Çoook romantikmiş bu reklamlar yahu kısa romantik film tadında. Beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. sana cevap yazıcam diye gitip sil baştan bir daha izledim iyi mi:D

    valla ne yerdeyim ne gökte durumum var, sınavlarla boğuşuyorum:D yok blogu gözden çıkardığımdan değil ama seyrettiğimi de yazamadım bir türlü, az sonra yazıcam bişeyler:D

    ben o gazelin başka bir beyitini seviyorum, daha acıklı sanırım ondan:D

    Gâmım pinhan tutardım ben dedîler yâre kıl rûşen
    Desem ol bî-vefâ bilmem inanır mı inanmaz mı

    YanıtlaSil
  3. bu reklamların bu kadar güzel olduklarını unutmuşum neredeyse çok güzeller yaa

    YanıtlaSil