9 Mart 2010 Salı

Oscar amcanın ardından...

Bir Oscar daha geçer. Ne yalan söyleyeyim, 82 yıllık tarihinde ilk defa kadın yönetmenin ödülü alması dışında pek alameti farikası yoktu. Zira espirilere takla attırmalarını beklediğim Steve Martin ve Alec Baldwin ikilisi çok da süper yürütmedi programı. Hele hele geçen sene Hugh Jackman'lı sunumdan sonra yavan geldi. Gerçi bu senenin süprizi sanırım Neil Patrick Harris'li müzikal açılıştı, seviyorum ben bu adamı.

Öğrenmek isteyen çoktan öğrenmiştir, ama yukarıda kendi tuttuğum listeyi koydum. Kendi adaylarımı filmlerin hepsini seyretmedim için oraya işaretlemedim. Zaten bana kalsa hepsini Up-Yukarı Bak'a verirdim:) Zaten anı anına da veremedim, benim canlı yayın anlayışım bu kadar, son yarım saatte sızdım. İşin en güzel yanında ben mışıl mışıl uyumuşum. En iyi yönetmen alkışlanırken alkış sesine uyandım, filmi duyduktan sonra da kapatıp yattım. NTV stüdyo nolmuştur bilmiyorum. Tahminim yabancı filmde şaşırmışlardır, Arjantin pek beklenmiyordu. Gerçi şaşırtmaya meyilliler, geçen sene alakasız gözüyle bakılan Japon filmine gitti ödül-ve film kesinlikle şahaneydi.

Neyse geriye kalan neydi derseniz kesif bir uykusuzluk dostlar. Ben uyumaya gidiyorum. Zira dün gece yattığımda 7, zorla kalktığımda 11 buçuktu. Şu an saat 2 buçuk ve yarın kalkacağım saat 9. Öff!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder