8 Mart 2010 Pazartesi

Colin Firth varken diğerleri ayrıntı

Dilek Hanif, şu ana kadar hiçbir kıyafeti kötü bulmadı. Ya be kadın birini kötü bul! Yekta Kopan'ın çabasını da takdir etmiyor değilim, ısrarla drapenin ne olduğunu öğrenmeye çalışıyor:) Bu adam seslendirme sanatçısı ve yazar olarak kalmalı. Valla bu kaçıncı Oscar'ı bilmiyorum ama bu adam canlı yayınlara çok hakim değil kanımca. Ve yine Dilek Hanif'ten aynı cümle geldi "çok başarılıydı". Hazır drape derken öğretsin bari ne demek olduğunu ahahah.

Aha canım benim Colin Firth girdi mekana. Colin Firth sanırım girişten kameralara ancak 20dk da ulaşır. Bu arada incir çekirdeğini doldurmayacak muhabbetler ediyorlar gına geldi. George Clooney ne kadar yaşlanmış. Aaaaaay Carry Mulligan'ın saçları çok kötü olmuş. Film iyi bir filmdi ama bu hatun Oscar almaz bu gece sanmıyorum. Bana kalırsa her ne kadar seyretmesem de kariyerine bir saygı duruşu olarak Sandra Bullock alacak. Bana kalırsa Meryl Streep almalı, Julie and Julia'da mükemmeldi ama o kadına nereye kadar ödül verecekler bilemiyorum:) Bu arada Yekta Kopan niye acaba "... tören öncesi konuştuğumuz kişilerden biriydi" diyip duruyor. Canım sen mi konuştun, biz kim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder