18 Ocak 2010 Pazartesi

Kapalıçarşı

Normalde Kapalıçarşı dizisini izlemiyorum.Niyeyse sevemedim; daha doğrusu ilgimi çekmedi, başlamadım. Gerçi nereden baksan tutmak için tasarlanmış bir dizi, zira Gaye Boralıoğlu ve Neşe Şen'in içinde olduğu bir senarist ekip yazıyor diziyi. Hatunların yazıp da tutmadığı dizi neredeyse yok. Üzgünüm Leyla, Bir İstanbul Masalı, Aliye, ne bileyim Bıçak Sırtı'nı filan yazdılar. Ne alaka diyorum kendime, diziyi seyretmiyorum onlara rağmen. Halbuki güzel konularla dizilere başlıyorlar. Sonrasını konuşmayalım...

Neyse olay şudur ki Nejat İşler'i setten sepetlediler mi yoksa Nejat İşler mi istemedi devam etmek hakikaten bilmiyorum; çeşitli rivayetler var dizi hakkında. Nejat İşler diziden ayrıldı özetle. Ay gelemedim anlatmak istediğime. Nejat İşler'in oynadığı rolü bir öldürdüler, diziyi izlememekle beraber ben ağlıyordum neredeyse. Arkadan bir ağıtlar, bir replikler... Ay içim bunaldı diğer taraftan da... Nejat ne ettin, niye gittin de şu dizinin kalitesiyle oynadın. Anam şimdi diziyi ağlak pembe dizi yapmasınlar da... Gerçi seyretmiyorum bana ne:) Engin Altan Düzyatan geliyormuş diziye Nejat İşler yerine. Severim kendisini, ama Nejatçığımın yerini tutmasını beklemiyorum. Bir de Nejat İşler'in oynadığı rolün kız kardeşi girecek tahminim. Kısaca, ey seyredenler, dizi bok yoluna doğru adım adım ilerliyor!

Seyretmesem de dayanmam, konuşurum. Dizi demeyin bana...

4 yorum:

  1. diziyi ne hale getirdiler, hele ki bizi bu gece, ben başından beri izlerim kapalıçarşıyı sırf mahmut abi için, böyle oturup karşılıklı çay içsek falan diye de düşünürüm öyle sahici işte o karakter, cemal'in ölümü dizi için kötü oldu evet ama ben yine izlerim ki, her türlü :d

    YanıtlaSil
  2. Ben Ezelciyim. Onlada ilgili yorum beklerim. :) Kapalıçarşı bitmiştir artık bence. Ruhuna fatiha nasıl bilirdiniz diye sorarlarsa iyi bilirdik deriz :)

    YanıtlaSil
  3. anamm öyle demeyin yaa, belki yeni gelen eleman iyi durur kadroda, ne bileyim, ühühühüh ya izlediğim bir dizi var ona da neler oluyor :(

    YanıtlaSil
  4. yeni gelen yakışıklı olmasına yakışıklı da inşallah sırıtmaz geldiği rolle. nejatımı kimselelere değişmem:)

    YanıtlaSil